Posts

Showing posts from January, 2014

JoDoH pAsti BerTemu

Andai engkau tahu
Bertapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu
Isi dalam doaku

Ku tahu tak mudah
Menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku
Takdirkan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
ku berhenti mengharapkan mu
jika aku memang tercipta untukmu
ku kan memiliki mu
Jodoh pasti bertemu


Andai engkau tahu
Bertapa ku mencinta
Ku asrahkan hatiku
takdirkan menjawabnya

jika aku bukan jalan mu
ku berhenti mengharapkan mu
jika aku memang tercipta untuk mu
ku kan memilikmu
jodoh pasti bertemu

jika aku bukan jalan mu
ku berhenti mengharapkanmu
jika aku memang tercipta untuk mu
ku kan memiliki mu



Sekian,
XOXO
Adhwa

Kerna Kau

Di saat ku menjadi pilihan
Kau menjadikan ku yang pertama
Di saat ku dalam kesedihan
Kau nyanikan lagu irama

Ku mampu tempuhi halangan
Tapi tidak akan ku mampu tanpa mu

Kerana kau berikan ku bahagia
Bila kau menyatakan cinta
Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta pada mu

Di saat ku memikul bebanan
Kau memberikan ku kekuatan
Oh kehadiran mu hanya satu
Sentiasa menemaniku

Ku mampu tempuhi halangan
Tapi tidak akan ku mampu tanpa mu

Kerna kau berikan ku bahagian
Bila kau nyatakan cintamu
Kerna kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta padamu

Kerna kau beikanku segalanya
Sabar tanpa rasa jemu
Kerna kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta padamu
Aku cinta padamu

Dan bersama ku rasa sempurna

Kerana kau berikan ku bahagia
Bila kau nyatakan cinta
Kerna kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta padamu

Keran kau berikanku segala
Sabar tanpa rasa jemu
Kerna kau membuatku terlena dalam rindu
Aku cinta padamu
Aku cinta padamu


ps: heheeheh lagu ni betul2 punya 1000 maksud bua…

Hmmmmm Hampir Sama..

SAPE ANAK NO 1 , 3 DAN 5?? Baca nii .. 
*sensitive and easy to cry..*keras kepala..*care other people..*clumsy and careless..*muke bajet garang tp sebenarny cute..*sweet plus caring.. *cpt touching even nampak tough.. *always awesome..*suke bergelak dengan kawan walaupun aty tngah sedih.. *mrah dlm diam,sentap dlm diam.. *kadang2 happy..kadang2 moody..*nmpak pemalu, tp bila da knal,mlut mengalahkan murai.. *manja & caring..*merupakan tulang belakang adk beradik. *happy dpan org, tp blakang org hnye mampu menangis..*waktu muda agak menyusahkan,tp paling berbakti bila da besar.. *degil nk mampus...*muke gangster tp cpt jatuh hati.. *sweet mcm madu..pemarah mcm singa..manja mcm kucing.. *tidak suke dibanding bandingkan

I Still In Love With You

Image

Awak, Saya Minta Maaf....

Assalamualikum

awak..
saya tak tau nak mula dari mana.
ok
kita mula dri sini

awak..
saya nak minta maaf sangt2
saya sendri pun tak jangka
benda ni blh jd smpai mcm tu skali.

bukan niat saya nak malukan awak
or nak jauhkn awak dri kawan2 awak
sejujurnya
saya tak sangka
kawan2 awak ambl serious
tentang post saya

awak..
saya takut kawan2 awak
salah faham dengan setiap tweet saya
bukan semuany tweet saya sedih tu psal awak

saya tweet yg saya nngis
bukan sebb awak
tapi sebab sakit saya ni
tak de spw pun tau
mcm mna saya tnggung sakit ni
side effect dy truk sngt
dn saya msh sakit mcm dlu
sbb tu saya ngis.

saya hnya tweet pasal saya rndu awak..
tu jw
then terlepas 2 tweet pasal luahn hati
tu pun tak sengaja
saya tak tau nk lepas mcm mna dh.
so saya tertweet kt situ
salah saya sbb saya tak delet blik tweet tu.

saya tau saya pentingkn diri
saya terlalu ikut perasaan
tapi tu semua dulu
bermula je tahun 2014 ni
saya dh mula sedar
saya kena lebih matang dalam hubungan kita
tak de lagi masalah rem…

Persoalan Yng Timbul..... ^_^?

awak..
saya tak tau la kenapa soalan ni timbul

tapi ...

saya tengok kawan awk tu..
Ms. DH
mcm lain la dgn awak

saya tak tau la
sama ada ni perasaan saya jw
r memang ade yg tak kena.

ok
memang dy skng dgn org lain
tapi cara dy dgn awak
saya tengok lain la
saya takut dy ade simpan
pe2 perasaan kat awk

saya tak sanggup kehilangn awak

ermmm dari mana perasaan ni dtg??

tadi saya buka twitter dy
dy ade tweet smthnig
and it sound like this
" Eh Mirza lah hahaha k lek dalila lek"

saya copy ayat dy sebijik2
tah la awak
saya rasa ade yg tak kena dgn ayt dy ni
saya rasa mcm takut
takut kalau dy suka kn awak
saya tak nak kongsi awak dgn spw2 pun
awak saya punya sorg..
tak boleh kongsi dgn org lain..

k la awak
saya harap ni perasaan je
k bye bye.



Sekian
XOXO
Adhwa