Posts

Showing posts from April, 2014

Macam Macam

Assalamualaikum Semua

Hari ini
Tanggal 14 April 2014
HAti wawa rasa tak sedap sangat

Wawa tak tau kenapa
Tapi
Tadi bila Abah nak gerak gi KL
Wawa rasa sebak
sebak sangat
wawa rasa macam tak nak kasi je abah g KL

esok tanggal 15 April 2014
wawa ada test untuk IPG
mulanya mama n mak su yang akan hantar
tadi
tiba tiba mama call
mama kena pergi ipoh esok sampai bila tah
tuntuk kursus JU Bahasa Melayu
tipu la kalau wawa tak seronok
sebab mama dapat jadi JU Bahasa
tapi
esok?
esok wawa nak kena pergi test
wawa nak mama ada sekali
memang la maksu boleh tolong hantar
tapi
wawa tetap nak mama ada sekali

untuk masa ni
wawa tak pasti kenapa
wawa nak semua orang yang wawa sayang ada dengan wawa
sekarang
wawa nak semua ada dekat dengan wawa
wawa nak tengok semua sendiri
wawa tak nak terlepas

kenapa perasaan ni datang waktu ni
kenapa mesti sekarang
wawa tak kuat la
wawa tak kuat nak berlakon ok depan semua orang dah
wawa rasa sakit sangat
sakit yang tiada penghujung

Ya Allah
Aku mohon kepadaMU
Engk…

Selalu Menunggu

Kamu aku suka kamu
Di setiap saat waktu
Aku merindu dirimu

Bila aku buka mata
Hanya kamu yang berada
Di setiap ruang minda

Kerna waktu aku butuh
Kau selalu ada disisiku
Menemani aku
Bersama dengan ku

Percaya pada diriku
Aku kan selalu menunggu
Hingga akhir waktu
Aku kan menunggu
Kerna aku mahu kamu

Tapi jika itu takdirNya
Kita mungkin tak bersama
Aku kan sentiasa ada
Tiap masa kau perlukan
Aku ada

Kerna waktu aku butuh
Kau selalu ada disisiku
Menemani aku
Bersama dengan ku

Percaya pada diriku
Aku kan selalu menunggu
Hingga akhir waktu
Aku akn menunggu
Kerna aku mahu kamu

Tapi jika itu takdirNya
Kita mungkin tak bersama
Aku kan sentiasa ada
Tiap masa
Kau perlukan aku ada



Sekian,
XOXO
Adhwa

ALASAN UNTUK BAHAGIA

Seperti mentari kan hilang
Mengikut jejakku menghapus bayangmu
Teruslah ku membawa cinta
Jauh dariku jauh darimu
Dan tak bisaku mengerti
Semua terjadi harus begini Kini yang tinggal hanya
Sisa-sisa kisah yang terindah
Dan hitam tiba membawa derita Sejujurnya masih ada rasa cinta
Yang tak akan putus
Kerna alasanmu untukku bahagia
Seharusnya kau sedari
Separuh jiwaku akan mati
Yang tinggal hanya
Alasan untuk bahagia
Sekian XOXO Adhwa

AKU TANPA KAMU

Jangan tinggalkan aku
Tetaplah bersamamu
Kuingin kau menjadi
Yang terbaik dalam hidupku Cintaku hanya satu
Hanya untuk dirimu
Maafkanlah diriku
Bila pernah menyakitimu Aku tanpa kamu apa aku mampu
Melewati semua tanpa cintamu
Hati ini sudah terbalut kasihmu
Engkaulah hidupku Aku tanpa kamu apa aku mampu
Melewati semua sendiri tanpamu
Hati ini sudah terbalut kasihmu
Engkaulah hidupku Cintaku hanya satu
Hanya untuk dirimu
Maafkanlah diriku
Bila pernah menyakitimu Aku tanpa kamu apa aku mampu
Melewati semua tanpa cintamu
Hati ini sudah terbalut kasihmu
Engkaulah hidupku Aku tanpa kamu apa aku mampu
Melewati semua sendiri tanpamu
Hati ini sudah terbalut kasihmu
Engkaulah hidupku