143 Awak.....

awak...
awak tau x
sejak pertama kali saya tenggok awak
saya dah mula suka kn awak
klau boleh sy nk tau pasal awak
spw nma awak...
awak asal mna...
awak ade brpa adk brdik...
n yg plng pnting 
sy nk tau
awak ade GF kw blm...

semua prsoalan tu akhirny trjwb jgk..
sy tau nama awak IQ--L
awak ade 3 org adk brdk
n awk ank lelaki tnggal n bongsu
awak asal taiping
n awak x de gf..

hari first exam spm
sy kasi awak wish card
awak tau..
awak orang pertama yag dapat card mcm tu dri sy..
sblm ni sy x penah buat pn 
even untuk kakak sy sndri...
awak special sngt..
lepas tu 
sy dpt tau yg awak cri spe yg ksi
sy ckp kt kwn sy tu
klu awk nk knal sy
awk kna dtg hri last sek..

DAN

hari last sek
saya sedih sngt..
sbb sy mcm x dpt jmpa awk je..
tp takdir Allah
awak dtg jgk ngn pakai baju wana merah
then kawan sy g jmpa awk
kawan sy kasi lg clue tntang saya
n kawan sy mntak no awk
lps tu no awk tu smpai kat sy

dalam masa stu hari tu
kta bnyk kali selisih..
saya suka sngt
biarpun saya demam
tapi saya tetap berjalan satu sek
sebab dy????
sy nak tnggk awk lg..

blk tu
sy naik jw dorm 
sy trus save no awk..
awak nak tau nama pe sy ksi kt awk..
IQ--L Senyum
sbb awk suka sngt senyum..
then sy antr msg kt awk
kta mula knal antra stu sma lain

then saya g kelantan
sy belikn awk patung
patung spangbob
watak katun ni kan suka senyum
n dy comel
so dy mcm awk la...
n awk suka sngt patung tu..
sy suka blaawk happy
sbb bla awk happy
awk akn sntiasa senyum.. 

awk...
saya sbnrny suka kan awk
tapi..
sy ade prjanjian
saya kna stay single smpai paper last spm 2013
sy hrp 
klu kta ade jodoh
kta blh kekal lama..

Comments

Popular posts from this blog

Sukar

Tanpa Cinta

Maafkan Aku