Posts

Showing posts from March, 2014

I'M HAPPY....

Hey uolllsss
hari ni hari yang a bet penat bg wawa

Starting from the morning
I need to go to hospital
For blood test
Hohohoho
semua sebab suspect denggi
Then
You know la
Adhwa with darah
What will happend there
Wawa pengsan lagi la
Benda nak ambik darah je pun
Siap blood pressure naik ke 100 lg
benda malam semalam g check
BP 82 je
Sebab nervous punya pasal
Terus jadi 100
hahahah

Habis semua tu dalam pukul 10 pg
balik
take ubat then terus tido

petang g rumah atuk
hantar Aina'
n the cutey cat
about nak masuk maghrib baru balik

balik dah sebuk nak masak
then kemas baju
you know what
I'm going to holiday!!!!!!
Langkawi trip
Shopping time

About spm result
mum said that
actually she proud with my result
even i didnt get 9 A's
but  still bersemangat n tabah
ye la
mana tak kena tabah nya
near miss 3 subject
B+ tuh...
hmm. if not dah dpt 8 A's
but its ok
ini rezki yang Dia dah tetapkan
so
lepas ni
i akan sambung diploma
dad cakap ambil farmasi
mum cakap terus dengan education.

SPM

Alhamdulilah
Semua persoalan dah terjawab
Aku redha dengan keputusan
Tapi
Aku sebenarnya agak kecewa
3 B+ tu kalu bh ubah jd A-
Hmmmm
Semua dah tertulis Adhwa

Malam ni
Mesti ramai yang celebrate result kan
Aku ?
Celebrate dekat klinik lagi
Blood test kena buat lagi
Bila boleh kau betul betul sihat ni Adhwa
Hmmmm

To Awak:
Sebenarnya buka saya tak nak jumpa awak tadi
Saya nak sangat jumpa awak
Tapi
Saya tak nak awak perasan
Perasan kesakitan yang saya tanggung sekarang ni
Dengan orang lain saya mampu berlakon
Tapi dengan awak
Saya tak mampu la
Saya cerita je kat awak dari sini ye
Badan saya sekarang makin susut beratnya
Temperature badan tak menentu
Infection tak baik lagi
Hmmmm
Saya dah sakit lama sebenarnya
Tapi saya tak tau nak bagi tau awak macam mana
Hope awak faham.



Sekian,
XOXO
Adhwa

Saya...

MIRZA IRFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
!
!
!
!
!
!
!
! ! SAYA !
!
!
!
!
!
!
!
!
! RINDUKAN !
!
!
!
!
!
!
!
AWAK !
!
!
!
!
!
!
hmmmmmmm........


SEKIAN XOXO Adhwa



Maafkan Aku

Kini baru aku sedar
Rupanya dari December 2013
Kita dingin begini
Tika aku baca kembali
`chat' antara kita di muka buku
Aku dapat lihat di situ
Engkau umpama mula menjauhiku
Seperti ada jurang antar kita
Aku kerap di persalahkan
Dan terima kesalahan
Aku sedih
Tapi tak pernah terluah
Kerna aku takut kita terpisah
Aku cuba pertahankannya
Bagi aku
Biarlah aku ditomah
Biarlah aku di hina
Aku tak kisah
Asalkan ia terus kekal hubungan ini
Namun takdirNya
Aku tak kuat lagi
Tepukan itu tidak berbunyi
Kerna hanya sebelah tangan yang bekerja
Aku pasrah
Aku redha
Aku tak mampu memaksamu lagi
Aku tak mampu nelakukannya seorang diri
Biarpun aku masih mencintaimu
Namun aku terpaksa lepaskanmu
Di sebalik itu
Aku tetap berkerasa untuk mengekalkan persahabatan kita
Kerna apa ?
Kerna aku ingin terus bersamamu
Biapun tanpa aku disisimu
Aku ingin terus mencintaimu
Biarpun tanpa engaku sedari
Mungkin setelah di baca warkah ini
Engkau akan mula menjauhi ku
Atau mungkin membenciku
Aku pasrah
Kerna setel…

Cinta Hingga Ke Syurga

Sudah tertulis pertemuan ini
Fitrah insan kurnia Ar-Rahman
Kembara rusuk bertemu pemilik
Bersatu di atas lafaz yang suci Kita pernah berjanji
Cinta ini selama-lamanya
Bukan sekadar di dunia
Bahkan hingga akhirat sana Cinta hinggalah ke syurga
Apakah yang menjadi syaratnya
Kau dan aku saling mentaati
Menjunjung perintah-Nya Cinta hinggalah ke syurga
Memang ada onak dan duka
Sabar pasti diberi ganjaran
Berpandulah sunnah rasul-Nya Terimalah kekuranganku
Ku tak pedulikan apa celamu
Bersama mendamba kasih redha-Nya
Menuju kehidupan indah takkan berakhir
Destinasi cinta kita hingga ke syurga yang abadi

Masih Mencintaimu

Dulu tak pernah ku sesali
Disaat ku pergi meninggalkan mu
Tak pernah ku merucap kan jalan itu
Walau kau tak disisi ku lagi Oh kasih ku maafkanlah bila ku pernah
Membuatmu kecewa hingga kita terpisah
Sesungguhnya ku tak rela bila kau akan
Mengerti diriku kerna ku masih mencintaimu Kini tanpa aku sedari
Terlalu dalamnya rasa cintaku
Dan ingin ku akui tak sanggup diri ini
Untuk hilangkan cinta dihati Oh kasih ku maafkanlah bila ku pernah
Membuatmu kecewa hingga kita berpisah
Sesungguhnya ku tak rela bila kau akan
Mengerti diriku kerna ku masih mencintaimu Tapi ku tahu semua tak mungkin
Tuk kita bersama lagi
Jalin cinta yang masih ada
Begitu juga dengan dirimu
Yang tak mungkin tuk kembali
Bersama ku lagi (bersama ku lagi) Oh kasih ku maafkanlah bila ku pernah
Membuatmu kecewa hingga kita berpisah
Sesungguhnya ku tak rela bila kau akan
Mengerti diriku kerna ku masih mencintaimu Oh kasih ku maafkanlah bila ku pernah
Membuatmu kecewa hingga kita berpisah
Sesungguhnya ku tak rela bila kau akan
Mengerti diriku kerna ku ma…

Masih Aku Cinta

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Cara mu, memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku

Masih Mencintaimu

Jika teringat tentang dirimu
Berlinang air mataku
Ku rindu saat-saat bersamamu
Kasih sayangmu padaku Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya Kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya
wooo wooo Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

Tetap Menantimu

Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagiaku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu

Luahan Hasrat Hati

Setelah sekian lamanya
Aku menyepi tanpa kata
Aku tahu aku salah
Aku sedar aku kalah
Tapi aku tak mampu tipu hati aku sendiri
Aku mash mencintai dia
Aku masih menyayangi dia
Aku tak mampu lupakan semuanya
Memori aku dengannya
Masih segar dalam ingatan
Semuanya
Ya semuanya
Kadang Kala
Aku terfikir untuk melarikan diri
Pergi Jauh dari bumi Malaysia ini
Mungkin ini dapat memulihkan aku kembali
Itu yang aku fikir mulanya
Tapi bila aku tenung Babah n Mama
Aku tak sanggup
Aku masih ada tanggung jawab disini
Dia pernah kata kepadaku
Andai aku ingin melupakannya
Jangan ketemu dia terus
Mana mungkin.
Itu semua tak mungkin terjadi
Aku tak boleh terus lari darinya
Aku tak boleh terus menipu hatiaku ini
Sekarang yang terbaik adalah
Aku serahkan semuanya kepada Yang Maha Pencipta
Sesungguhnya Dia yg tahu segalanya
Itu yang terbaik.....
Semoga Allah kuatkan hati akuuntuk berhadapan dengan semua dugaan ini.
Insyallah.....



Sekian,
XOXO
Adhwa