Luahan Hasrat Hati

Setelah sekian lamanya
Aku menyepi tanpa kata
Aku tahu aku salah
Aku sedar aku kalah
Tapi aku tak mampu tipu hati aku sendiri
Aku mash mencintai dia
Aku masih menyayangi dia
Aku tak mampu lupakan semuanya
Memori aku dengannya
Masih segar dalam ingatan
Semuanya
Ya semuanya
Kadang Kala
Aku terfikir untuk melarikan diri
Pergi Jauh dari bumi Malaysia ini
Mungkin ini dapat memulihkan aku kembali
Itu yang aku fikir mulanya
Tapi bila aku tenung Babah n Mama
Aku tak sanggup
Aku masih ada tanggung jawab disini
Dia pernah kata kepadaku
Andai aku ingin melupakannya
Jangan ketemu dia terus
Mana mungkin.
Itu semua tak mungkin terjadi
Aku tak boleh terus lari darinya
Aku tak boleh terus menipu hatiaku ini
Sekarang yang terbaik adalah
Aku serahkan semuanya kepada Yang Maha Pencipta
Sesungguhnya Dia yg tahu segalanya
Itu yang terbaik.....
Semoga Allah kuatkan hati akuuntuk berhadapan dengan semua dugaan ini.
Insyallah.....



Sekian,
XOXO
Adhwa

Comments

Popular posts from this blog

Sukar

Tanpa Cinta

Maafkan Aku