SPM

Alhamdulilah
Semua persoalan dah terjawab
Aku redha dengan keputusan
Tapi
Aku sebenarnya agak kecewa
3 B+ tu kalu bh ubah jd A-
Hmmmm
Semua dah tertulis Adhwa

Malam ni
Mesti ramai yang celebrate result kan
Aku ?
Celebrate dekat klinik lagi
Blood test kena buat lagi
Bila boleh kau betul betul sihat ni Adhwa
Hmmmm

To Awak:
Sebenarnya buka saya tak nak jumpa awak tadi
Saya nak sangat jumpa awak
Tapi
Saya tak nak awak perasan
Perasan kesakitan yang saya tanggung sekarang ni
Dengan orang lain saya mampu berlakon
Tapi dengan awak
Saya tak mampu la
Saya cerita je kat awak dari sini ye
Badan saya sekarang makin susut beratnya
Temperature badan tak menentu
Infection tak baik lagi
Hmmmm
Saya dah sakit lama sebenarnya
Tapi saya tak tau nak bagi tau awak macam mana
Hope awak faham.



Sekian,
XOXO
Adhwa

Comments

Popular posts from this blog

Maafkan Aku

Tanpa Cinta