Awak, Saya Minta Maaf....

Assalamualikum

awak..
saya tak tau nak mula dari mana.
ok
kita mula dri sini

awak..
saya nak minta maaf sangt2
saya sendri pun tak jangka
benda ni blh jd smpai mcm tu skali.

bukan niat saya nak malukan awak
or nak jauhkn awak dri kawan2 awak
sejujurnya
saya tak sangka
kawan2 awak ambl serious
tentang post saya

awak..
saya takut kawan2 awak
salah faham dengan setiap tweet saya
bukan semuany tweet saya sedih tu psal awak

saya tweet yg saya nngis
bukan sebb awak
tapi sebab sakit saya ni
tak de spw pun tau
mcm mna saya tnggung sakit ni
side effect dy truk sngt
dn saya msh sakit mcm dlu
sbb tu saya ngis.

saya hnya tweet pasal saya rndu awak..
tu jw
then terlepas 2 tweet pasal luahn hati
tu pun tak sengaja
saya tak tau nk lepas mcm mna dh.
so saya tertweet kt situ
salah saya sbb saya tak delet blik tweet tu.

saya tau saya pentingkn diri
saya terlalu ikut perasaan
tapi tu semua dulu
bermula je tahun 2014 ni
saya dh mula sedar
saya kena lebih matang dalam hubungan kita
tak de lagi masalah remeh temeh mcm ni
saya ngaku dlu salah saya sbb bodoh sngt dengan perasaan saya
tapi saya memang nk berubah
saya tak nak kite gaduh r tersa hati lagi

Saya sayang awak sangat sangat
saya masih ingat lagi pesan awak pada saya
awak tak kasi kite balik sama2 time mlm
sbb awak nak jaga harga saya
dari stu saya sedar yan awak betul2 nakkn yg terbaik untuk saya
awak betul2 nak jadikn saya yg halal untuk awak

n bla awak mcm mendinginkn diri sekarang
mula2 saya pelik + geram gak la
tapi bla saya fikir balik
saya tau awak buat mcm ni sbb
AWAK NAK JAGA HARGA SAYA
awk nak harga saya mcm kat pavilion n midvelly kn..
terima kasih awak sebb hargai saya sampai mcm tu sekali..

awak...
saya bukan lah seorg wanita yg sempurna
saya tau saya bnyk buat kesilapan
saya perlukan bimbing dari seseorang
saya perlukan awak untuk bimbing saya
saya harap sangat suatu hari nanti
impian saya
nak jadi MAKMUM AWAK
jadi kenyataan
saya nak awak imamkn saya dalam semua perkara.
Insayllah...

Teima Kasih Awak Sebab Hadir Dalam Hidup Saya...




Sekian
XOXO
Adhwa

Popular posts from this blog

Im Here

New Story New Chapter New Level

FADHAWASHEWA