Kerna Kau

Di saat ku menjadi pilihan
Kau menjadikan ku yang pertama
Di saat ku dalam kesedihan
Kau nyanikan lagu irama

Ku mampu tempuhi halangan
Tapi tidak akan ku mampu tanpa mu

Kerana kau berikan ku bahagia
Bila kau menyatakan cinta
Kerana kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta pada mu

Di saat ku memikul bebanan
Kau memberikan ku kekuatan
Oh kehadiran mu hanya satu
Sentiasa menemaniku

Ku mampu tempuhi halangan
Tapi tidak akan ku mampu tanpa mu

Kerna kau berikan ku bahagian
Bila kau nyatakan cintamu
Kerna kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta padamu

Kerna kau beikanku segalanya
Sabar tanpa rasa jemu
Kerna kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta padamu
Aku cinta padamu

Dan bersama ku rasa sempurna

Kerana kau berikan ku bahagia
Bila kau nyatakan cinta
Kerna kau membuat ku terlena dalam rindu
Aku cinta padamu

Keran kau berikanku segala
Sabar tanpa rasa jemu
Kerna kau membuatku terlena dalam rindu
Aku cinta padamu
Aku cinta padamu


ps: heheeheh lagu ni betul2 punya 1000 maksud buat kita berdua...


Sekian
XOXO
Adhwa

Comments

Popular posts from this blog

Sukar

Tanpa Cinta

Maafkan Aku