Persoalan Yng Timbul..... ^_^?

awak..
saya tak tau la kenapa soalan ni timbul

tapi ...

saya tengok kawan awk tu..
Ms. DH
mcm lain la dgn awak

saya tak tau la
sama ada ni perasaan saya jw
r memang ade yg tak kena.

ok
memang dy skng dgn org lain
tapi cara dy dgn awak
saya tengok lain la
saya takut dy ade simpan
pe2 perasaan kat awk

saya tak sanggup kehilangn awak

ermmm dari mana perasaan ni dtg??

tadi saya buka twitter dy
dy ade tweet smthnig
and it sound like this
" Eh Mirza lah hahaha k lek dalila lek"

saya copy ayat dy sebijik2
tah la awak
saya rasa ade yg tak kena dgn ayt dy ni
saya rasa mcm takut
takut kalau dy suka kn awak
saya tak nak kongsi awak dgn spw2 pun
awak saya punya sorg..
tak boleh kongsi dgn org lain..

k la awak
saya harap ni perasaan je
k bye bye.



Sekian
XOXO
Adhwa

Popular posts from this blog

Im Here

New Story New Chapter New Level

SUNYI