MesTI

hmmmm
kenapa ek ?
ak masih tak dapat nak lupakan dia
tak dapat nak hilangkan memori tu

sakit la bila tengok dia dengan orang lain
makan hati la..
apa la aku ni
teruk sangat dalam hal ni
sebelum ni tak pernah pun ak jadi macam ni.
im the stronger
but now im the weaker.

hohoho
klau dia tau la
mau mati aku kena sound.
tapi nak buat mcm mna
dah aku memang tak boleh nak buang dia
sebab dia selalu ada dalam hati aku

aku patut buat sesuatu
supaya dia tak jadi parah lagi
mesti buat
ya mesti



Sekian,
XOXO
Adhwa

Popular posts from this blog

Im Here

New Story New Chapter New Level

SUNYI