Macam Macam

Assalamualaikum Semua

Hari ini
Tanggal 14 April 2014
HAti wawa rasa tak sedap sangat

Wawa tak tau kenapa
Tapi
Tadi bila Abah nak gerak gi KL
Wawa rasa sebak
sebak sangat
wawa rasa macam tak nak kasi je abah g KL

esok tanggal 15 April 2014
wawa ada test untuk IPG
mulanya mama n mak su yang akan hantar
tadi
tiba tiba mama call
mama kena pergi ipoh esok sampai bila tah
tuntuk kursus JU Bahasa Melayu
tipu la kalau wawa tak seronok
sebab mama dapat jadi JU Bahasa
tapi
esok?
esok wawa nak kena pergi test
wawa nak mama ada sekali
memang la maksu boleh tolong hantar
tapi
wawa tetap nak mama ada sekali

untuk masa ni
wawa tak pasti kenapa
wawa nak semua orang yang wawa sayang ada dengan wawa
sekarang
wawa nak semua ada dekat dengan wawa
wawa nak tengok semua sendiri
wawa tak nak terlepas

kenapa perasaan ni datang waktu ni
kenapa mesti sekarang
wawa tak kuat la
wawa tak kuat nak berlakon ok depan semua orang dah
wawa rasa sakit sangat
sakit yang tiada penghujung

Ya Allah
Aku mohon kepadaMU
Engkau selamatkanlah semua insan yang aku sayangi
Lindungilah mereka
Peliharalah mereka
Kasihanilah mereka
Ya Allah
Engkau tabahkan lah hatiku ini
Kuatkanlah aku untuk menghadapi dugaan yang mendatang
Peliharalah iman ku
Aku mohon Aku merayu kepadaMU Ya Allah
Amin ya robbalalamin~


Sekian
XOXO
Adhwa

Popular posts from this blog

Im Here

New Story New Chapter New Level

SUNYI