Seluas Lautan

Cinta ini tanda hati
aku kau yang punya

Siapa sangka kita berdua
bersama akhirnya

Oh biarkan ribut dalam hujan
datang menduga aku engkau ada

Oh biarkan seluas lautan
ku renangi jika aku kau perlukan

Oh biarkan kerna aku engkau ada

Tiada cela engkau sempurna
yang teristimewa

Seandainya tiada istana
ku mencintaimu seadanya

Oh biarkan ribut dalam hujan
datang menduga aku engkau ada

Oh biarkan seluas lautan 
ku renangi jika aku kau perlukan

Oh birakan kerna aku kau ada.

Oh siapa sangka cinta yang kita bina akhirnya bersemi jua
Oh biarkan kerna kini kau ku ada

Oh biarkan ribut dalam hujan
datang menduga aku engkau ada

Oh biarkan seluas lautan
kurenang jika aku kau perlukan

Oh biarkan ribut dalam hujan
datang menduga aku engkau ada

Oh biarkan seluas lautan
Ku renangi jika aku kau perlukan

Oh biarkan kerna aku kau ada........

Comments

Popular posts from this blog

Maafkan Aku

Tanpa Cinta