Page 21/365

Assalamualikum uolllssss..

Lama rasanya tak bermadah dalam sesawang ni.. dah bersawang nampak nya bilik ni.. by the way tak lambat lagi kut untuk wawa say Happy New Year... heheh sekarang baru berkesempatan nak post segala entry kat sini. actually buka merajuk ke apa ke just im a little bit busy sekarang ni. al maklum la semester baru, matlamat baru la.

ok untuk summarize kan segala yang berlaku dan pencapaiaan tahun lepas, ni list nya.. hahah kalau rajin tu baca la.. ::::::


1) awal tahun 2014 yang agak sunyi
2) di teruskan dengan status"SAYA KEMBALI SINGLE"
3) result SPM keluar. alhamdulillah rezki Allah bagi tu ada hikmahnya...
4) still cant move on will the school story
5) me turn to 18. sad 18.. =(
6) Uni life!!!!!!  *IPG gagal.. =(
7) puasa jauh dari mama n abah...
8) rasa feel balik beraya sebab study merantau. kononya la.. benda tak jauh mana pun. hehe
9) belajar erti dunia yang sebenar
10) final exam is coming..={
11) semester break!!!! =)
12) result came out.. Alhamdulillah. for the first semester. tak mengecewakan sangat.


Ok girlsss n boyssss
ni antara yang wawa lalui for the whole 2014. and the big achievement yang wawa dapat is i'm still single.. yessss akhirnya ini la kali pertama azam wawa pasal cinta ni menjadi. hehe
terasa bangga jugak la.. hahahah (^_*)
actually , 2014 ni betul betul ajar wawa how to control myself. ajar wawa pasal erti tabah. sesungguhnya banyak benda yang jadi yang buatkan wawa down. jatuh tergolek macam tenggiling turun bukit gitu. hahah propa sangat perumpamaanya. tapi alhamdulillah la sebab semua tu buat wawa kenal siapa wawa dan siapa orang di sekeliling wawa. bukan senang nak kenal diri  sendiri kan. wawa dengan dia? kami masih kawan. macam dulu. cuma sekarang wawa rasa pelajaran tu lebih penting kut sebab cinta tak boleh bagi wawa tiket nak g paris. cinta tak boleh bagi wawa beli beg gucci. lagi satu cinta tak boleh bagi wawa rumah agam yang mewah. hahahha nampak tak kemeterialistiknya wawa. hahah but metirialistik tu penting la dalam hidup. but jang la terlampau over sangat. and that the reason why wawa biarkan dy focus on his study. at least kalau betul jodoh kami berdua dah tertulis di luh mah fuz, dy ada cukup duit untuk tanggung wawa makan. hahaha mean dy dah ada kerjaya yang boleh menjami masa depan la.. besides wawa nak dia betul betul sedia nak pikul tanggungjawab  ni. tapi andai kami bukan di jodohkan bersama pun, wawa tak kisah. asalkan dia bahagia and wawa bahagia. hahaha hubungan persahabatan lebih baik kan? dont worry, no sentap sentap dah lepas ni.

actually kan wawa teringin sangat nak tanya kat dia satu soalan ni.. since kita orang dah jadi kawan balik ni. soalan dia, dia memamng tak nak balik ke penutup mp3 dia ni. hahahha ok ok tu bukan soalan dy actually. biar la soalan tu terkubur macam tu je. nanti kalau wawa kuat wawa tanya dia sendiri depan depan.. *kalau boleh jumpa*

by the way, kalau kau tengah baca post ni, aku nak mintak maaf la sebab selama kita kenal aku banyak susahkan kau. nak kena pujuk aku la. layan kerenah aku la. belanja aku la. hadap amarah aku la. aku betul betul mintak maaf. aku tau dulu aku tak sematang sekarang. perangai banyak ikut emosi. tapi sekarang insyallah aku lebih kenal mana yang baik mana yang buruk. apa apa pun aku mintak maaf la. halal kan makan minum aku. and segala benda yang aku terambik dari kau.

WOOOOOO MAGHRIB DAH OIIII

ok la. wawa type off kat sini dulu ye. nak g solat jap. insyallah wawa post lagi nanti..
tattatatatat semua...


Sekian,
XOXO
Adhwa

Comments

Popular posts from this blog

Sukar

Tanpa Cinta

Maafkan Aku